--> 'cookieChoices = {};'

27 marts, 2010

Kā, pats to nezinot, esmu kļuvis par grāmatas autoru...

Tiešām labi, ka ir Internets. Tā nu kādā marta rītā, klejojot pa Google plašājām ārēm, netīši atradu grāmatu "Virtuālais ceļvedis ģimenei", kuras autoru sarakstā esmu iekļauts arī es. Pētīju, ko tad esmu tur sarakstījis - izrādās iekļauta sadaļa par tiešsaistes programmām un servisiem (saite uz manu oriģinālmateriālu, tiesa nu jau papildinātu), kuru biju  uzrakstījis 2007.g. pēc LatSTE Ventspilī. Ilgi domāju, kā tad esmu šai darbā iekļuvis? Atcerējos, ka man reiz kaut kas jautāja, vai var izmantot manus materiālus vienā projektā (kas tas bija par projektu nudien vairs neatceros). Protams, ka atļāvu - tādēļ jau esmu tos savā emuārā un skolotajs.lv publicējis, lai interesenti var lasīt. Tiesa gan LIKTA pārstāvjiem laikam jau vajadzēja mani painformēt, ka šāds materiāls ar viņu atbalstu ir tapis un publicēts. Tad nu lejuplādējiet un lietojiet veseli, bet es turpmāk varēšu atsaukties arī uz šo garadarbu! Grāmata ikopumā ir itin noderīga, īpaši tiem, kuri tikai uzsāk datora un Internet iespēju apguvi! Vēlu veiksmi lasīšanā!

Paldies, LIKTA, vismaz par atsauci uz mani kā autoru!

-------------------------------------------------------------

1 komentārs:

  1. Vērtīga grāmata, uzzināju dažus knifiņus, ko nebiju iedomājusi.... Lai gan par iesācēju sevi neuzskatu!

    AtbildētDzēst